BalikDoZahranici.cz
Shopping USA

 

FAQ - Často kladené dotazy

 

 
OBECNÉ:

Proč je výhodné nakupovat se Shopping-USA?

Je Shopping-USA opravdu pro všechny?

Kam se mohu obrátit v případě nejasností?

Jak zabezpečujete ochranu soukromí a důvěrnosti vašich zákazníků?

Jaké jsou zakázané položky dovozu z USA?




REGISTRACE A VIRTUÁLNÍ SCHRÁNKA (ÚČET):

Jak si založím Konto Shopping-USA? A jak dlouho to trvá?

Proč používat Virtuální schránku Shopping-USA, když mám platební kartu?

Jak získám svoji osobní poštovní adresu v USA pro doručování pošty?

Jak si můžu změnit můj tarif u virtuální schránky ze STANDARD na PROFI?

Jak mohu změnit adresu pro dodání?

Nemůžu se dostat do svého účtu. Co mám dělat?

Jak mohu změnit své osobní údaje nebo heslo?

 

NÁKUP:

Jak zaručíte, že s Vámi nakoupím v USA skutečně bez rizika?

Jak si můžu objednat zboží z USA, když už mám zřízenou virtuální schránku (účet)?

Jak můžu u asistovaného nákupu urychlit dobu přepravy do ČR/SR?

Chtěl bych si objednat zboží z více obchodů v USA a nechat si vše přeposlat domů v jediné zásilce. Lze to zařídit?

Mám zájem o koupi zboží z eBay, ale prodejce nezasílá mimo území USA. Lze to vyřešit se Shopping-USA?

Jak mohu převést libry na kilogramy nebo palce na centimetry?

 

PŘÍJEM, SKLADOVÁNÍ A PŘEPOSLÁNÍ:

Jak se dozvím, že mi na sklad v USA došel balíček? A co je skladovací box?

Jak poznáte u individuálního nákupu, že balík doručený na sklad v USA je pro mě?

Provádíte kontrolu a přebalení došlé pošty na skladě v USA? Je to zpoplatněno?

Jak zjistím stav mé objednávky?

Zasíláte zboží i na Slovensko?

Jak dlouho mohu skladovat balíky na mé adrese v USA?

Jak jsou zásilky doručovány do ČR/SR?

Jak dlouho trvá přeprava zásilky z USA do ČR/SR?

Jak lze zjistit ceny poštovného u US pošty?

Jak mohu sledovat své zásilky přeposlané z USA?

Je dovoz některého druhu zboží z USA zakázaný?

Zasíláte zboží na dobírku?

 

CENY, PLATBY, CLO a DPH:

Kolik stojí vaše služby?

Jak mohu zaplatit za svůj nákup?

Jak probíhá platba cla a DPH?

Jak zjistím výši celní hodnoty a jak mohu zaslané zboží osvobodit od cla?

Jak probíhá vyplnění celního prohášení u nákupů?

Jak mám vyplnit celní prohlášení, když k zásilce není přiložená faktura?

 

 ZTRÁTA ČI POŠKOZENÍ:

Co když se zásilka po cestě ztratí či poškodí?

Jak zboží reklamovat?

 

 

 

Proč je výhodné nakupovat se Shopping-USA?

Naším krédem je rychlost, efektivita a spolehlivost. Sídlíme v ČR a USA, což je zárukou bezpečného a plynulého servisu pro zákazníky, na obou kontinentech. Nabízíme Vám možnost zprostředkování nákupu, ale rovněž i pronájem vlastní USA adresy v případě, že chcete nakupovat sami a zrychlit tak proces dodání zboží. S naší asistenční podporu na to nikdy nejste sami.

Výhody nakupování se Shopping-USA:

  • vyhnete se vysokým cenám za poštovné, neboť internetové obchody v USA běžně účtují vysoké poplatky za dopravu mimo americké území,
  • ušetříte až 70% na poplatcích přepravních společností za jednotlivé zásilky z USA, necháte-li si veškeré objednané zboží sloučit a přeposlat v rámci jediné zásilky,
  • zaplatíme za Vás v jakémkoliv obchodě v USA, neriskujete tak zneužití údajů o Vaší osobě či platební kartě,
  • založení virtuální schránky, skladování a další doplňkové služby, včetně kontroly Vaší zásilky v USA, Vám poskytujeme zcela ZDARMA.

Dále Vám poskytujeme skutečnou poštovní adresu v USA, osobní skladovací box a mnohé další služby...

 

Je Shopping-USA opravdu pro všechny?

Ano, naše nabídka služeb je otevřená každému. Založení Vašeho osobního účtu – Virtuální schránky je zcela ZDARMA.

  

Kam se mohu obrátit v případě nejasností?

Máte několik variant, jak nás kontaktovat. Můžete využít klasických možností internetu, jako jsou
e-mail či Skype, anebo zavolat našim operátorům na asistenční linku. Vše naleznete na http://www.shopping-usa.cz.

 

Jak zabezpečujete ochranu soukromí a důvěrnosti vašich zákazníků?

Ochrana osobních údajů a soukromí našich klientů je pro nás prioritou. Veškeré námi poskytované služby a Vámi uváděné údaje jsou využívány pouze pro účely zprostředkování Vašeho nákupu. Informace o našich klientech nikdy neposkytujeme třetím osobám, s vyjímkou smluvních partnerů a vykonatelných soudních rozhodnutí.

  

Jaké jsou zakázané položky dovozu z USA?

1. Hořlavé/zápalné látky (barvy, oleje, zapalovače, lesky na nehty, parfémy)
2. Natlakované nádoby/konzervy (lak na vlasy, pěny na holení a všeobecně jakékoliv tlakové spreje)
3.Nebezpečné materiály (zápalky, výbušniny, chemikálie)
4.Pušky, pistole, zbraně a jakékoliv jejich součásti (vojenské, policejní a taktické vybavení jakéhokoliv tipu včetně zbraní, replik zbraní a jakýchkoliv součástí zbraní, munice, nože, meče, luky, paralizéry, nástroje či nářadí na výrobu/úpravu zbraní, veškeré optické součásti zbraní, noční vidění, laserové součásti zbraní)
5.Zemědelské produkty jako tabák, živé rostliny a semena
6.Káva
7.Potraviny podléhající rychlé zkáze
8.Zvířata
9.Alkohol (některé státy umožnují zaslání vín)
10.Hotovost, cenné papíry, akcie, složenky, sběratelské cenné známky a mince, šperky  z drahých kovů
11.Losy, loterijní lístky a jakékoliv  hráčské vybavení (hrací automaty a pod.)
12.Léky na předpis (osobní či veterinární)
13.Pornografii
14.Státem vydané doklady (pasy, řidičské průkazy, vojenské průkazy atd.)

Pokud si NEJSTE jisti, zda Vámi požadované zboží lze zaslat, prosím, kontaktujte nás před DOKONČENÍM Vaší objednávky.

 Pro bližší informace kontaktujte celní úřad v zemi dovozu.



Jak si založím Konto Shopping-USA? A jak dlouho to trvá?

Klikněte buď na REGISTROVAT nebo ZAČÍT NAKUPOVAT v pravé části domovské stránky http://www.shopping-usa.cz a vyplňte vstupní formulář. Na Vaši e-mailovou adresu poté zašleme autorizační kód, po jehož vložení do registračního formuláře se Vám vytvoří konto Shopping-USA. Založení konta je zcela ZDARMA a trvá cca 2 minuty.

  

Proč používat Virtuální schránku Shopping-USA, když mám platební kartu?

Protože Shopping-USA za Vás zaplatí v jakémkoliv obchodě na území USA a chrání Vás tak před riziky zneužití Vaší platební karty či Vašich osobních údajů. Nabízíme nejrychlejší a nejbezpečnější dostupné řešení pro provedení platby na internetu v USA. Veškeré Vaše zásilky jsou s námi navíc chráněné a pojištěné před jakýmkoliv zneužitím.

 

Jak získám svoji osobní poštovní adresu v USA pro doručování pošty?

Stačí si pouze založit virtuální schránku (účet), ve které již budete mít přiřazenou „virtuální“ doručovací adresu pro poštu v USA (nikoli PO Box). Odlišnost od ostatních virtuálních doručovacích adres je v jejím jedinečném očíslování, pod kterým je i pošta ukládána do klientova skladovacího boxu v USA a zároveň ONLINE zobrazována v jeho virtuální schránce.

   

Jak si můžu změnit můj tarif u virtuální schránky ze STANDARD na PROFI?

U změny tarifu pro Vás máme připraveny tři možnosti:

1) plynulý přechod - po vypršení tarifu STANDARD se Vám ihned aktivuje tarif PROFI;

2) dle stanoveného data přechodu - u přechodu na tarif PROFI si stanovíte datum, ke kterému chcete aktivovat tento tarif;

3) ihned - po obdržení příslušné částky Vám tarif okamžitě změníme.

Varianty 1) a 2) lze provést i opačným způsobem ( převedení z PROFI na STANDARD).

 

Jak mohu změnit adresu pro dodání?

Přihlašte se do virtuální schránky (účtu), klikněte na tlačítko "Můj účet" a vyplňte údaje o nové adrese. Upravené údaje poté odešlete tlačítkem "Odeslat".

 

Nemůžu se dostat do svého účtu. Co mám dělat?

Zkontrolujte nastavení své klávesnice a zkuste znovu zadat ve správném tvaru včetně malých a velkým písmen svůj email a heslo po prokliku na Přihlásit se, které naleznete v pravém horním rohu domovské stránky Shopping-USA. Pokud se Vám účet opakovaně nezobrazuje nebo jste zapomněli své heslo, klikněte zde.

 

Jak mohu změnit své osobní údaje nebo heslo?

Je to snadné, stačí se přihlásit do virtuální schránky a vpravo nahoře zvolit tlačítko "Můj účet". Upravené údaje poté odešlete tlačítkem "Odeslat".

 

Jak zaručíte, že s Vámi nakoupím v USA skutečně bez rizika?

Jednoduše. Díky zkušenostem přesně víme, s jakými případnými nástrahami se spotřebitelé mohou při nákupech v zámoří setkat. Abyste byli ušetřeni jakýchkoliv komplikací, nabízíme Vám přehledná a efektivní řešení, jak nakupovat opravdu v bezpečí. Automaticky provádíme kontrolu důvěryhodnosti vybraných prodejců, včetně ověření hodnocení obchodů jeho stávajícími klienty. Veškeré platby na území USA za Vás hradíme my, takže nehrozí žádné riziko zneužití údajů o Vaší osobě či platební kartě. Po doručení zboží do našeho skladu, provedeme kontrolu správnosti a stavu zboží, o níž Vás budeme informovat ve virtuální schránce a také elektronickou poštou (emailem). Poskytneme Vám rovněž kompletní asistenci při případné reklamaci zboží.

 

Jak si můžu objednat zboží z USA, když už mám zřízenou virtuální schránku (účet)?

Stačí si zvolit jednu z variant nákupu, jejichž popis naleznete pod uvedenými odkazy:

a) asistovaný nákup

b) individuální nákup

c) aukce/dražby

d) objemné zásilky

Kompletní ceník našich služeb naleznete zde.

 

Jak můžu u asistovaného nákupu urychlit dobu přepravy do ČR/SR?

1) pro rychlé a bezproblémové doručení vaší objednávky, doporučujeme vybírat zboží z jednoho, maximálně ze dvou amerických obchodů;

2) u přepravy z amerických obchodů na náš sklad v USA, doporučujeme zvolit optimální variantu poštovného, která nejlépe vyhovuje vašim požadavkům a potřebám. Pro rychlejší způsob dopravy na náš sklad, pouze vyplňte do kolonky individuální požadavek (naleznete u tvorby asistovaného nákupu) patřičnou dobu a cenu poštovného v rámci USA. Poštovného v rámci USA můžete zjistit u daného amerického obchodu v naplněném nákupním košíku nebo pod tlačítkem Shipping.
Upozornění - systém Shopping-USA.cz má automaticky nastavenou nejlevnější variantu poštovného v rámci USA, která u některých US obchodů může trvat až 2 týdny.

 

Chtěl bych si objednat zboží z více obchodů v USA a nechat si vše přeposlat domů v jediné zásilce. Lze to zařídit?

Samozřejmě, protože právě takto ušetříte na poštovném do ČR/SR. Jakmile na Vašem účtu u Shopping-USA uvidíte, že veškeré objednané zboží bylo doručeno do našeho skladu v USA, můžete zadat pokyn pro jeho sloučení ve své virtuální schránce nebo se obrátit na naši asisteční podporu. Na Vaši žádost můžeme také odstranit původní obaly (nikoliv faktury), kvůli zmenšení objemu a váhy zásilky.

 

Mám zájem o koupi zboží z eBay, ale prodejce nezasílá mimo území USA. Lze to vyřešit se Shopping-USA?

Samozřejmě. Stačí si ZDARMA založit virtuální schránku, díky které získáte i svou skutečnou doručovací adresu v USA. Sem si můžete nechat zasílat zboží z eBay, stejně jako z ostatních internetových obchodů v USA. Po doručení zásilky zkontrolujeme, zda je zboží v pořádku a přepošleme ji až k Vám domů.

Po odeslání zboží do našeho skladu, nás prosím nezapomeňte o této skutečnosti informovat v položce "Oznámit individuální nákup", kterou naleznete ve své virtuální schránce pod "Vytvořit/oznámit nákup". Usnadníte nám tak evidenci příchozích zásilek a urychlíte proces doručení zboží až k Vám.

 

Jak mohu převést libry na kilogramy nebo palce na centimetry?

Převodník měn, vah a rozměrů naleznete zde.

 

Jak se dozvím, že mi na sklad v USA došel balíček? A co je skladovací box?

Skladovací box je úložný prostor pro klientovy zásilky, které přicházejí do našeho skladu v USA. Každý skladovací box má své identifikační číslo, totožné s číslem virtuální schránky. S tou je také ONLINE propojen a klient tak ihned vidí veškeré informace o své příchozí poště v USA. Skladovací box slouží pro: uskladnění, kontrolu, přebalení, slučování a rozdělování zásilek a další služby, dle zadání klienta. O přijetí Vaší zásilky v našem skladu Vás budeme ihned informovat rovněž elektronickou poštou (emailem).

 

Jak poznáte u individuálního nákupu, že balík doručený na sklad v USA je pro mě?

Pro rozlišení nákupů od všech klientů, je nutné k adrese v USA doplnit i číslo virtuální schránky, díky kterému odlišíme Vaše nákupy od ostatních. Přesné znění adresy pro doručení v USA včetně jejího čísla, naleznete ve Vaší virtuální schránce.

Po provedení individuálního nákupu v některém z amerických maloobchodů, nás prosím nezapomeňte o této skutečnosti informovat v položce "Oznámit individuální nákup", kterou naleznete ve své virtuální schránce pod "Vytvořit/oznámit nákup". Usnadníte nám tak evidenci příchozích zásilek a urychlíte proces doručení zboží až k Vám.

 

Provádíte kontrolu a přebalení došlé pošty na skladě v USA? Je to zpoplatněno?

Pro přijaté nákupy provádíme na vyžádání kontrolu zásilek ve skladu v USA. Po ověření správnosti a stavu zboží jej rovněž přebalíme. Kontrola zásilek je prováděna zcela ZDARMA, pouze u asistovaného nákupu.

 

Jak zjistím stav mé objednávky?

Po přihlášení do virtuální schránky zvolte položku "Přehled objednávek", kde naleznete soupis svých nákupů. Označte ten, který právě hledáte a ihned zjistíte, v jaké fázi se Vaše objednávka nachází a co zbývá k jejímu odeslání.

 

Zasíláte zboží i na Slovensko?

Ano, veškeré služby spojené se zasíláním objednávek, poskytujeme i na území SR, ve spolupráci se slovenskou poštou.

 

Jak dlouho mohu skladovat balíky na mé adrese v USA?

Pro každý balík zvlášt máme stanovenou max. dobu úschovy u asistovaného nákupu 15 dní od doručení zásilky od obchodníka a vystavení poštovného a individuálního nákupu je 7dní.

Poplatek nad rámec povolené doby pro asistovaný a individuální nákup činí 249 Kč za standartně velký balík (do 12Kg), 499 Kč za nadměrně velký balík (nad 12Kg) za kazdých dalších 7 dní. Počátek doby uskladnění začíná dnem vystavení poštovného na doručovací adresu zákazníka. Maximální doba uskladnění zásilky při neuhrazeném poštovném je 60 dnů, poté zásilka bude zlikvidována bez možnosti navrácení peněz zákazníkovi.

 

Jak jsou zásilky doručovány do ČR/SR?

Odeslání z USA běžně zajišťujeme pomocí kurýra DHL. Doručovatelem je taktéž společnost DHL, jak pro ČR tak SK. Tyto společnosti posléze dopravují zásilky k zákazníkovi po vlastní ose (kontaktují Vás telefonicky). Na Vaši žádost můžeme zásilku připravit k doručení jinými přepravci např. USPS -  americká pošta.

 

Jak dlouho trvá přeprava zásilky z USA do ČR/SR?

Zboží je možné mít v ČR/SR již do 2-3 dnů.

 

Jak lze zjistit ceny poštovného u společnosti DHL?

Přehledné tabulky s ceníky za služby DHL naleznete po prokliku na jednotlivé státy ČR a SR. Upozorňujeme, že váha zásilek je zde uváděna v librách ( 1lb = 0,45kg ).

 

Jak mohu sledovat své zásilky přeposlané z USA?

Jakmile odešleme zásilku z našeho skladu v USA, zobrazí se Vám ve virtuální schránce (v položce "Přehled objednávek") jako odeslaná. Sdělíme Vám rovněž její identifikační číslo, pod nímž ji můžete nalézt ve spediční databázi příslušné přepravní společnosti. Bližší informace ke sledování zásilek naleznete zde.

 

Je dovoz některého druhu zboží z USA zakázaný?

Ano, v rámci dovozu do EU je zakázáno poštou zasílat zboží, které se rychle kazí, je životu či zdraví nebezpečné a také ceniny. Není tedy dovoleno posílat: peníze, cenné papíry, zlato, stříbro, drogy, výbušniny, zbraně, či jakékoliv součastky zbraní, jídlo, semena plodin, tabák, pornografický materiál, rostliny. Letecky není možné dopravit spreje, paliva, chemikálie, kožešiny a kůže bez doloženého potvrzení o původu.

 

Zasíláte zboží na dobírku?

Ne, poskytujeme pouze zprostředkovatelské služby, a proto všechny platby probíhají předem na náš firemní účet.

 

Kolik stojí vaše služby?

Kompletní cenový přehled našich služeb naleznete zde.

 

Jak mohu zaplatit za svůj nákup?

Veškeré platby za objednané zboží provádíte na náš účet v ČR/SR a my poté zajistíme nákup v USA prostřednictvím naší americké platební karty. Zabezpečujete tak údaje o Vaší platební kartě, proti možnému zneužití nepoctivými obchodníky. Možností provedení platby máte u nás více:

pro ČR:

Raiffeisenbank a.s.
číslo účtu: 4183266001/5500
IBAN: CZ57 5500 0000 0041 8326 6001, SWIFT: RZBCCZPP

 

pro SR:

Tatra banka a.s.
číslo účtu: 2622727801/1100
IBAN: SK93 1100 0000 0026 2272 7801, SWIFT: TATRSKBX

 

Jak probíhá platba cla a DPH?

Clo a DPH se platí při převzetí zásilky, vždy u poštovního kurýra nebo na poště.

 

Bližší informace k celním podmínkám naleznete zde.

Výši cla k danému zboží si můžete zjistit na stránkách Taric.

 

Jak zjistím výši celní hodnoty a jak mohu zaslané zboží osvobodit od cla?

Bližší informace k celním poplatkům naleznete na stránkách celní správy. Výši cla k danému zboží si můžete zjistit na stránkách Taric.


 

Vyclívací pošta v ČR

Adresa:
Plzeňská 290/139,
220 00 Praha

Hodiny pro veřejnost:
Po,st     8-17 hod
Út,čt,pá 8-15.30 hod

email: provoz.ozmp@cpost.cz
telefon: 257 019 301, 257 019 111

 

Jak probíhá vyplnění celního prohášení u nákupů?

S naší pomocí nemusíte mít z celního prohlášení težkou hlavu. K celní kontrole připojíme kopie všech potřebných dokumentů, aby Vám nehrozili žádné zbytečné průtahy, kvůli chybně vyplněným celním formalitám a aby Vaše zásilka nebyla zdržována déle než je nutné.  

 

Jak mám vyplnit celní prohlášení, když k zásilce není přiložená faktura?

V takovém případě je potřeba, abyste ji vyplnili dle kopie příslušné objednávky, nebo jakéhokoliv jiného dokladu o celkové hodnotě zásilky a ten nám pak i zaslali elektronickou poštou na info@shopping-usa.cz.

Možnost vyplnění celního prohlášení naleznete v "Oznámit individuální nákup" ve své virtuální schránce pod záložkou "Vytvořit/oznámit nákup"

 

Co když se zásilka po cestě ztratí či poškodí?

Objednáte-li si službu "Asistovaný nákup" nebo "Aukce/Dražby", jako jediní na trhu garantujeme vrácení zaplacené částky z pořízeného zboží, u kterého dojde k ztrátě či zničení zásilky, a to do 18 dní od zjištěné příčiny platí pouze u USPS Express Mail (Priority Mail - pojistit nejde).Tato garance se vztahuje na zboží zasílané přepravcem do schránky v USA, uložené ve schránce a zasílané až k Vám domů. Tímto Vás chceme ušetřit před zdlouhavými průtahy v řešení s přepravcem (částka je omezena na 650 USD pro zboží zasílané na Slovensko a částkou 1500 USD pro zboží doručované na území České republiky).

Shopping-USA nenese žádnou zodpovědnost za škody na zboží při přepravě od prodejce až k Vám domů v případě, kdy pro nákup zvolíte službu "Individuální nákup".

 

Jak zboží reklamovat?

Shopping-USA není prodejcem, jsme zprostředkovatelé nákupů na americkém trhu. Případné reklamace zboží tedy nelze uplatňovat u nás, nýbrž právě u prodejce. Můžete se na nás však kdykoliv obrátit a my Vám rádi s vyřízením reklamace pomůžeme.

Platby
Doručení
Maestro MasterCard MasterCard SecureCode Visa Electron Visa Verified by Visa
DHL Express
Kalkulátor cen
- výsledná cena předem
V kalkulátoru získáte přehled o poštovném a výsledné ceně nákupu jestě před uskutečněním objednávky. Díky tomu se můžete rozhodnout, která služba je pro Vás nejvýhodnejší.
Více informací
Hledáte produkt v USA?
Pomůžeme Vám


Doporučte nás
svým přátelům



Copyright © 2009-2011 Shopping USA. All rights reserved.
Zřiďte si svůj účet ZDARMA Začít nakupovat
 
\
Provedeme Vás nákupem z USA
+420 734 44 55 55
Po-Pá 10-18h
info@shopping-usa.cz

Novinky emailem

Přihlašte se k odběru novinek.